Tag det til kunden

I fortiden var købe annonceplads løsningen på enhver iværksætter marketing udfordring. Så det var adresserede reklameforsendelser, efterfulgt af telemarketing. Men med reklamer og Porto omkostninger på fremmarch, disse taktik har mistet noget af deres appel.
I dag er konkurrencen hård for en kunders opmærksomhed. For at kunne konkurrere, du har brug at ansætte take-it-at-the-kunde teknikker. Nogle af disse teknikker kan omfatte deltager i messer, seminarer og sende dem til din hjemmeside.
Du ønsker at fremme din virksomhed og dermed du vil maksimere henvisninger og gennemføre effektive pr kampagner. Nedenstående er fem stensikre, billig markedsføring metoder:
1. være en ekspert. Må ikke overse din mest tilgængelige kilde for forfremmelse: dig selv. Give indlæg til branchegrupper, gymnasier og lokale organisationer, eller tilbyde workshops på konferencer og business udstillinger. Give sign-up ark eller markedsføringsmateriale til potentielle kunder. Også være en reference for kunder, klienter, leverandører og beslægtede virksomheder ved cirkulerende relevante oplysninger og kontakter. Efter alt, trives hjemme-baserede virksomheder på en lind strøm af henvisninger fra klienter.
Det betyder for dem af os i lejekontrakten køber business, skrive artikler til offentliggørelse. Ikke gør det vanskeligt, skriver om de tilbud du har gjort. Give indlæg på lokale ejendomsmarked klubber på leje køb. Netværk med lokale grupper (revisorer, realkreditmæglere, finansielle planlæggere, osv.). Drive din leasingkontrakt Køb virksomhed, som vi gør, som en virksomhed, og henvisninger vil komme til dig, snarere end du jagter tilbud.
2. Opret en pressemateriale. At få citeret i medierne eller at have en artikel skrevet om din virksomhed er en stor og billig måde at målrette dit marked. Hold øje med tendenser, du kan binde din virksomhed ind i. Din pressemateriale bør omfatte en profil af firmaet, biografier af sine opdragsgivere, produkt datablade og udtalelser fra kunder. Lav en liste over handlen magasiner, lokale aviser, og radio- og TV-stationer, som du kan sende korte udgivelser på nye produkter, tilbud, priser eller særlige begivenheder.
Igen, for dem af os opererer en leasingkontrakt Køb business, bliver den lokale ekspert i at lease købe. Tilbud om at skrive artikler. Sørg for at lave en pressemeddelelse, når du starter din virksomhed, og distribuere den til de lokale aviser. Hvis du kører et gruppemøde, skal seminar, eller nogen form for særlig begivenhed du sørge for at sende en pressemeddelelse til de lokale aviser, radio og tv-stationer. Udsende opfølgende breve efter dit tilbud er afsluttet for at få udtalelser, og holde en journal over dine tilbud.
3. cirkulere nyhedsbreve. Nyhedsbreve er en fantastisk måde at fremvise firmaets ekspertise og holde dit navn foran potentielle kunder på en regelmæssig basis. De viser, at du ikke er bare en sælger-du er en ekspert med vigtige oplysninger at tilbyde. Udvikle en adresseliste over kunder og sende kopier af dit nyhedsbrev hvert kvartal.
Igen, for dem af os i at lease købe et nyhedsbrev kan være den perfekte bil til at bruge som en opfølgning stykke til at sende til sælgere, lejer købere og investorer.
4. netværket. Du vil spare penge ved at sælge gennem handel eller faggrupper. Oversvømmet med at køre den daglige drift af din virksomhed, kan du føler du har lidt tid til at give. Men du vil lære om kundeemner ved at tilmelde dig grupper af ligesindede. Også, tjener i bestyrelserne for lokale organisationer, og vært hus parter bundet til din virksomhed-du kan ansætte elever fra madlavning eller catering skoler eller træne en aftale med en lokal restaurant til at holde omkostningerne nede.
Uanset hvilken type virksomhed du betjener networking er et must. Udvikle et netværk plan og følge op med det. Vi drøfte dette udførligt i vores hjem business manual. Tjek det ud på vores produktside på vores websted.
5. indgå alliancer. Der er flere måder du kan slutte sig sammen med komplementære virksomheder til at reducere omkostninger og øge forretningsmuligheder. Nogle indebærer komplekse juridiske papirarbejde, som et joint venture eller en strategisk alliance. Andre er mindre formelle partnerskaber, som en virtuel virksomhed, hvor du samler en gruppe til et bestemt projekt eller en klient. For eksempel, som en entreprenør partner du med to andre virksomheder til at vinde et bud. En anden type Alliance er et konsortium, hvor en gruppe af selskaber med forskellige specialiteter dele deres tjenester; for eksempel, et konsulentfirma med en grafiker og en fotograf til at oprette brochurer og andre marketingmaterialer.
Med hensyn til danner alliancer i lease købe, har vi nævnt mange gange til at arbejde med revisorer, realkreditmæglere, finansielle planlæggere og ejendomsmæglere. Centrale er at danne og holde alliancer er til gengælde og betale store henvisning gebyrer. Du er nødt til at være oprigtig, når danner alliancer, hvis ikke, ikke gider.
Copyright DeFiore virksomheder 2003

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.